25 Aralık 2007 Salı

Seventeen dergisi Eylül Kapak Kızı: Pelin


"İlişkimi içimden geldiği gibi yaşarım"

"Kavak Yelleri"nin Aslı'sı Pelin Karahan, gerçek hayatta da naif ve kırılgan biri. Ancak iş aşka geldi mi "Ne hissediyorsam, öyle yaşarım" diyor...

Pinhani'nin dillere dolanan şarkısını hepimiz biliyoruz. "Hele Bir Gel" şarkısının özdeşleştiği "Kavak Yelleri", bir yaz dizisi olmasına rağmen sıcak senaryosu ve başarılı kadrosu ile gönülleri fetetti. Dizinin güleryüzlü, mavi gözlü güzeli Pelin Karahan ise, ilk oyunculuk deneyimi olmasına karşın, dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Aslında turizm eğitimi alan oyuncu 23 yaşında. Eskişehir'de üniversite okuduktan sonra İstanbul'a gelmeye karar veriyor ve geldikten sonra interaktif reklam hizmeti veren bir şirkette müşteri ve halkla ilişkiler alanında çalışıyor. Çevresi yüzünün güzel ve duru olduğunu söyleyerek reklam filmlerinde oynaması için cesaretlendiriyor. Ek gelir sağlamak için rol almaya başladığı reklam filmleri, Pelin'i "Kavak Yelleri" dizisine kadar getiriyor. Pelin Karhan'la, oyunculuğu ve 'içinden geldiği gibi' yaşadığı özel hayatını konuştuk.

"Kavak Yelleri"nden sonra oyunculuğa daha mı profesyonel bakıyorsun?

Pelin Karahan: Evet. Bu dizide baş rollerden birindeyim ve ciddi anlamda ilk işim. Ama artık kesinlikle daha profesyonel bakıyorum. İşin içine girdikten sonra daha ciddi düşünmeye başladım. Bir de çok keyif alıyorum. Beni beğenirlerse ekranda görmek isterler ve böylece teklifler gelir. Ben de böyle bir durumda sonuna kadar devam etmek isterim.

Röportaj: Sıla GÜVEN


Röportaj sayfası yan tarafta ------->

0 yorum: