2 Ocak 2008 Çarşamba

Biyografi Pelin Vildan Karahan

Pelin Vildan Karahan, 6 Ekim 1984, Ankara doğumlu.küçüklüğünde bi ara İzmir'in bir ilçesinde yaşamış sonra yeniden Ankara'ya dönmüş Üniversite sırasında da Eskişehirde turizm otelcilik okumuştur.Başından bugüne ne oyunculuk nede sanatın herhangi bir kolu ile ilgili hiçbir merakı,çalışması yada altyapısı olmadığı halde Üniversite yıllarında televizyon dünyanın içine girmeyi tek amaç edinmiş ve İstanbula gitmiştir. Reklam çekimleriyle başladığı oyunculuğa Kavak Yelleri dizisiyle devam etti. Kavak Yelleri'nden önce, Demirdöküm, Coca Cola Light , Ülker Royal Golf ,Kit Kat , Molped ve Carrefour reklamlarında oynamıştır.

Kendisinin çok bakımlı bir genç kız olmasına rağmen canlandırdığı Aslı karakterinin erkek gibi bir kız olduğunu belirten Karahan, "Dizide ergenliği atlatmaya çalışan ve Deniz’e büyük bir aşkla bağlanan Aslı’yı canlandırıyorum. Ben genç kızlık yıllarımda birini beğendiğimde direk söylerdim ama Aslı söyleyemiyor. Aslı gerçekten ilginç bir karakter, onu canlandırmak benim için farklı bir deneyim olacak " Ankara'da doğan Pelin ortaokula kadar İzmir Ödemiş'te daha sonra Ankara Sokullu Mehmet Paşa Lisesinde eğitimine devam etti. Eskişehir'de turizm otelcilik okuduktan sonra reklam çekimleriyle kendisini tanıdık. Annesinin giyim tasarım işiyle uğraşmasından olsa gerek iyi giyinirmiş.


Ayrıntılı bilgi için: http://www.biyografi.turk.be/pelin-karahan.php

22 yorum:

Adsız dedi ki...

dizinizi beğeniyle seyrediyoruz.BEYAZ şhow da seyrettik çok doğal davanıyorsunuz.diziden çok insanlar sizi konuşuyor.dizinin önüne geçtiğinizi düşünüyorum reklam açısından.ama çok başarılısınız.

Adsız dedi ki...

YA BEN BEYAZ SHOWDA DA SEYRETTİM SEN NE KADAR SIMARIK BİR KIZSIN YA.. DOĞALLIK DEĞİL HER TARAFINDAN ÇOCUKLUK AKIYOR... AYRICA KATALOGDA ZAYIF ÇIKMISSIN ..SEN ŞİŞKONUN TEKİSİN. ANNEM KADAR BCAKLARIN VAR

Adsız dedi ki...

peline her hal yakışıyo walla çocuklukda ona sevimlilik katıyo.biz onu böle sevdik kilo almasında wermesinde.

Adsız dedi ki...

o hiç şımarık değil sadece biraz sempatik o kadar senin annen bence şişkonun teki o çok güzel pelin seni çok seviyorum keşke seni yakından görebilseydim

Adsız dedi ki...

pelin bende baştan seni biraz şimarık bulmuştum ama sonra çok sempatik ve cici buldum.Galiba herkes senin yerinde olup o dizide oynamak ister.seni sevenler sevmeyenlerden daha çok unutma

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞEKER BİRİSİNİZ UMARIM UZUN SÜRE SİZİ EKRANLARDA GÖRÜRÜZ. DİZİYİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ...

Adsız dedi ki...

hiç şeker değil çooook yapmacık gıcık oluyorum. kendini beğenmşin teki masum göründüğünü sanıyor ama aksine şeytan gibi. sevmioyrum snei

Adsız dedi ki...

pelin cok güzel ve tatli biri.dizidede cok basarili ve cok yakisio bence. ayrica simarik flnda degil!! KISKANANLAR CATLASIINNN!!

Adsız dedi ki...

bence.....aslı enver den daha hoş ve güzel ayrıca sitedeki resimleri harikaaaaa ve çooooooook tatlı:)

Adsız dedi ki...

bence.....aslı enver den daha hoş ve güzel ayrıca sitedeki resimleri harikaaaaa ve çooooooook tatlı:)

Adsız dedi ki...

bence gerçek hayatta çok farklı biri dizideki karakterini tercih ederim

Adsız dedi ki...

grcktn ck güzelsn senı çk sevıyorum aslı

Adsız dedi ki...

bu kız ın bastırlmş bir suratı vr sempatik dğl KENDİNİ BEĞENMŞN teki kısa boylu kilolu neresini kıskanym MİNENİN Bİ HAVASI VAR peline 100000 basar

redjungles dedi ki...

37 yaşında evliyim ve 2 çocuğum var. dizide seni izlerken keşke onla aynı yaşta olsam ve birbirmize aşık olsak diye hayaller kuruyorum. inanılmaz dış güzelliğini çevreleyen ve insanı kendine çeken pozitif enerji dolu bi iç güzelliğin var. herkes diziyi değilde seni izliyor bence. inşallah yeni dizilerde rol alırsın ve seni hep izleriz.ömür boyu mutlu kal.

Adsız dedi ki...

PELİNE HAKARET EDENİ PARÇALARIM SİZ KİM OLUYOSUNUZDA PELİNE BÖLE CÜMLELER SARFEDİYOSUNUZ BENCE HİÇ KİLOLU DEGİL ÇOK GÜZEL AYRICA ASLI ENVERE 20000000 BASAR BUNU UNNUTMAYIN KISKANANLAR ÇATLASIN PELİN KARAHAN BİZLERE YETERDE ARTAR PELİN ABLACIM EGER OKUYASAN YORUMLARIMIZI SAKIN KÖTÜ ŞEYLER YAZANLARA ÜZÜLME SEN BİZİM GÖZÜMÜZDE PRENSESSİN

Adsız dedi ki...

PELİNE KÖTÜ SÖZ SÖYLEYENE PARÇALARIM BENCE ÇOK GÜZEL HİÇTE KİLOLU DEGİL BENCE KİLOLU OLAN MİNE VE İGRENÇ YÜZÜ VAR PELİN GİBİ DOGAL YÜZÜ YOK PELİN KARAHAN ASLI ENVERE 20000000 BASAR BUNU AKLINIZA SOKUN PELİN ABLACIM YORUMLARIMIZI OKUYASAN SAKIN KÖTÜ YAZANLARA ÜZLME SEN BİZİM GÖNLÜMÜZDE PRENSESSİNNNNNNNNNN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM...!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben pelin karahan' çoooooooooooooooooooooookk seviyorummmmmm.kavak yelleri dizisinide büyük bir beğeniyle izliyorum.bu gruba başarılar diliyorum en çok da aslı'ya yani pelin karahan'a...

Adsız dedi ki...

kavak yellerini çok seviyorum özellikle aslı ve efeye bayılıyorumm!!! siz çok harikasınız sevgilerrrr....

Adsız dedi ki...

diziyi çok beğenerek izliyorum özellikle aslı ve efeye bayılıyorumm en büyük hayalim ise €F€.......

Adsız dedi ki...

Güzel ve sempatik yüzüyle görsel ortamda hayran olduğum ve örnek aldığım tek oyuncusun...Olumsuz eleştirilere her zmn maruz kalacaksın sevgili Pelin.Sen onlara bakma.Bence seni kıskanıyolar. =))

Adsız dedi ki...

sana aşığım peliiiiiin seni seviyorum çok tatlısın seni bi kere öpmek isterdim....

Adsız dedi ki...

ikiside güzel