6 Ocak 2008 Pazar

Şekil Şekil: Pelin Karahan





34 yorum:

Adsız dedi ki...

beğenmedim!!

Adsız dedi ki...

pelin'e hiç yakışamamış... :(

Adsız dedi ki...

benim ablam seni hiç beyenmiyo pelincim :)

Adsız dedi ki...

bence çok şeker

Adsız dedi ki...

sana boyle şekiller yakısmıyo sen hanım hanımcıkken çok ama cok güzelsin ve bence hep böyle kal...

Adsız dedi ki...

bence çokgüzel olmuşş,,iki halide birb,rinden gzl

Adsız dedi ki...

bence çok çirkin şeytan gbi yüzü war

Adsız dedi ki...

iğrenç bi kız bnce

Adsız dedi ki...

çok çirkin bööööö

Adsız dedi ki...

oldumuu yaaa hiç yakışmamışş!!! YAPMACIKKKK!!!

Adsız dedi ki...

kıskananlar catlasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn pelıncım ıdolumsunn vee cok guzel bı kızzsın bosverr bole abazalarıı takmaa bız senın arkandayızzz cok sırın ve narınsın senı cok sevıyoruzzz :D tabı daghanıda :D

Adsız dedi ki...

peliinn züpeysin en son yoruma qatılıorummmmmmmm....ble dha gösell göslerin çk züpeyyy ( ble abazaları slla) Daghan (efem) onun delisiimm ...

enis dedi ki...

ya bunları söylememın pelin için ne kadar önemı var bılmıyorum..ama onun hakkındaki düşüncelerimi baskalarına sölemekten çekiniğim için burda açıklamam benı azda olsa rahatlatır sanırım..kelimelerle anlatmak o kadar zorki..ya pelin benım ılk defa bır dızıyı takıp etmemın sebebi,o bir marka ya sölemek ıstedığım daha çok sey var ama kelıme bulamıyorum artık..bana hayatta en cok neyı ıstersın diye sorsalar..pelin'den en küçük bi hatıra hatta onunla aynı havayı solumak bile bana yeterli derim..şansın bol önün açık ve her zaman iyilik melekleri yanında olsun..teşekkürler pelin

Adsız dedi ki...

o her haliyle gzl onu çekmeyen ölsün I Love you pelinn

Adsız dedi ki...

yaaa her fotoda mükembelsin seni seviyorum çok tatlısın

Adsız dedi ki...

Pelin ablacım çoooooooooooook güzel olmuşsun.bazıları seni çekemedikleri için beğenmedim,olmamış,yakışmamış diyenler var arada onların fikirlerine katılmı yo rum.

Adsız dedi ki...

hiç olmamış bikini sana bacım beni çok üzdün hayranlığının %50 alıp getir din inşaallah bunu kokursun

Adsız dedi ki...

Pelin bunu oku lütfen!!! Sana hayranım çok tatlısın çok güzelsin!!! Ne olur Ankara'ya gelirsen eğer görüşelim....

Adsız dedi ki...

BENCE SEN COK GÜZELSIN SENI COK SEVIYORUM HER HALINLE

Adsız dedi ki...

ben sedat adanadan pelin karatay senin hayranlarınız seni çok seviyoruz çok tatalı ve güzelsin

Adsız dedi ki...

ben bu kıza asıgım.ve en buyuk korkumda bu kız ulasılmazya erısılmezya tutulamazya belkıde ondan.ona yasamak ıcın neeler yapardım bılmıyorum ama emın olun bunu tahmın bıle edemezsınız.bende edemıyorum.belkı baska bı hayatta.baska bı zaman da baska bı tende senı yasıcam (pelın karahan).dunyanın sonuna 1 sanıye kalsa bıle.

Adsız dedi ki...

sen bı yaradılıs harıkasısın.

Adsız dedi ki...

sen güzelsen ben çirkinim
sen deliysen ben divaneyim
sen gülsen ben dikeninim
sen aşık san ben meçnunum

gülerde güzeldir ama dalından koparıldığında solar sana tek diyeçeğim yıldızlarda kayar durmaz yerinde solar güzeliğin durmaz yerinde msn mi kaydet görüşelim benim içimder kötülük yok yalnızça safça seviyorum seni senle birkerede olsa senle görüşmek isterim ben çatalça ilçe jandarma komutanlığında askerim eyer yok diyosan sana mutluluklar külkkedisi elveda

Adsız dedi ki...

ya salak salak konuşmayın o her haliyle muhteşemm ayrıca çok şekerrrrr

Adsız dedi ki...

pelın abla boswer sen onları sen her halınle guzelsın uyuyrken bıle olsan guzelsın adeta bir PRENSES'LER gibi seni seviyorum pelın ablam optummm:):):):)

madheart dedi ki...

ablacım seni çok seviyorum sen her halinle çok güzelsin

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar durun bir dakika böyle insanlara çirkin beğenmedim denir mi?Evet ünlü olabilirler ama onlar da bir insan, ayrıca magazincilerin insanların hayatına yani ünlülerin yada bir anlamda gündemde olan kişilerin hayatlarına kaışmaması gerekiyor ayrıca bunla kalmak değil hakkında iftira çıkartıyorlar buda mahkemelere taşınmış oluyor.Ülkemizde ne yazıkki ümlülere saygı yok yada kendilerine ben de pek fazla beğenmiyorum ama böyle çirkin bir ifadeyle söylenir mi?Yine de bir sürü hayranı var vede çok başarılı ayrıca Pelin Karahan'ı sevenler de kıskananlar çatlasın dememeli buda bir kaba tayir Bence kusura bakma Pelin, Beren Saat daha güzel senden ayrıca onun fotolarının olduğu yerde iltifatlar var hiç beğenilmeme yorumuda yok büyüyünce bir oyuncu olmayı dileyen ben vede arkadaşlar biliyormusunuz Beren Saat'e çok benziyorum büyüyünce daha çok benziyeceğimi biliyorum onun kadar başarılı olmayı diliyorum ayrıca benim adım Ece İpek Pehlivan beni bir dizide görebilirsiniz ayrıca bu adıda unutmayın ileride çok tanınıcam hem de çok benim ismim tarihe yazılacak neyse kendimi bilmişlik yapmıyayım görüşürüz öptüm sizi bye bir oyuncu olarak tabii
neyse .

Adsız dedi ki...

Hiç kimseye böyle bir tavırla söylenmez ama ben kendi yorumumu yazıyorum Beren Saat daha güzel sen de güzelsin ama Beren daha güzel.

Adsız dedi ki...

bence çok güzel helede gözleri...

Adsız dedi ki...

AŞKIN ÖNÜNE GEÇİLMEZ SEVDİM HEMDE TAPARCASINA YANINDA OLABİLMEK SANA DOKUNABİLMEK HAYATTAKİ TEK ARZUM SENİN TEK SAÇ TELİN Bİ TEK GÖZYAŞIN İÇİN GÖZÜMÜ KIRPMADAN CANIMI SEVE SEVE VERİM YAKINDA YANINA GELİCEM DİLERİM OGÜNE KADAR CAN BEDENDEN AYRİLMAZ BEDENİMDE SENDE VARSIN BEN ÖLÜRSEM SENDE BENLE GELİCEN

Adsız dedi ki...

aslıya bu tarzı hiç yakışmamış ama diğer giysileri çok güzel

Adsız dedi ki...

bence iğrenç ötesiii bir kız aslı enver ona 100000 basar kendini bi şey sanıyo bnce o kızmelek yuzlu şeytan

Adsız dedi ki...

orasını burasını açıp da cehenneme odun olacak bi vatandaş daha...şeytansınız hepiniz..sen ve senin gibileri lanetliyorum

Adsız dedi ki...

berbaaaaat ötesi geri zekalı...........