6 Mart 2008 Perşembe

Pelin Karahan Fotoğraflar (05)

11 yorum:

dj efsane70 dedi ki...

slm ben dj efsane70 pelin senicooooooooooooooooook ama coooooooooooooookkk seviyorum sana aşıgım

Adsız dedi ki...

bu sayfan daha güzel :)

Adsız dedi ki...

selam pelın ben vefa senı gördugum ılk andan ıtıbaren asıgım senı cok sevıyorum vefa_windowslive.com eklersen cok sevınırımm

cadaloz dedi ki...

makyajsız berbat görünüyorsun.bütün sanatçılar öyle değil mi zaten.biraz doğal ol bence yapay olma

Adsız dedi ki...

makyajsız daha güzel bence doğal hali mükemmel herks ezberlemiş makyajsız berbat die kendi yüzünüze bakın siz ;;;;;)

Burak dedi ki...

slm pelin ben burak senden çok hoşlanıyorum gerçekten kimseyi uzaktan bukadar çok sevmemiştim vaktim olduğunda istanbula senle tanışmak için gelicem ve tanışacam ollmadı kavak yellerinde figüran olarakta olsa seni görücem sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

slm pelin ben merve seni ve dizini çok seviyorum senin o gözlerine bayılıyom sen makyajsız ortalığı yakarsın

Adsız dedi ki...

senin o gözlerin varya çok güzel ya

Adsız dedi ki...

merhaba pelin abla ben 14 yasindayim benim ismim de pelin seni cokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bn pelin karahan sevgili canlarım inanmicaksınız bılıyıorum ama bn ibrahile nişenlıyım yaza doğrusa evleniyoruz haberiniz olsun

pelin karahan dedi ki...

bn pelin kjarahan inanmassanız inanmayın msnimi veremen çünkü net izin vermiyo verse verirdim