24 Aralık 2007 Pazartesi

In Style dergisi: Pelin Karahan (Ekim)



PELİN KARAHAN ile ÇOK ÖZEL!!

ŞİMDİ NE YAPIYOR?
Kanal D'de Kavak Yelleri Dizisinde Aslı rolünde.

NASIL TANINDI?
Demirdöküm ve Coca-Cola Light reklamlarında.

YAŞ?
23

DOĞUM YERİ?
Ankara

YAŞADIĞI ŞEHİR?
İstanbul

BURCU?
Terazi

EĞİTİMİ?
Eskişehir Anadolu Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği

OYUNCULUĞU SEVDİM...
"Aklımda hiç yoktu.Para kazanmak için birkaç reklam filminde oynamaya başladım.Daha sonra,'Sen bu işi neden yapmıyorsun?Yüzün uygun,'dediler.Kendimi birden Kavak Yelleri dizisinde buluverdim.Ekip arkadaşlarım tiyatro kökenli.Hepsi yardım seven harika insanlar.Arayı kapatmak için elimden geleni yapıyorum.Benim için okul bu set."

ALIŞVERİŞ TUTKUNU
"Alışveriş olsun da ne olursa olsun.Market veya üst baş hiç fark etmez.Kendimi kaybediyorum."

UFAK OLSUN BENİM OLSUN..
"Evdeysem mutfağa girip yemek yapmayı çok severim.Zaten en büyük hayalim bir gün kendime ait,mutfağında benim olduğum,dünya lezzetleri sunan bir lokanta sahibi olmak."

UNUTULMAZ FİLMİ?
"Aklıma yönetmen Nick Cassavates'in yönettiği "The Notebook" geldi.Başrolde Ryan Gosling ve Rachel McAdams var.Mutlaka seyredin.Derinliği güzel olan bir aşk filmi.İmkansızlıklara rağmen devam eden iki gendin aşkını izlerken tüylerim diken diken olmuştu."

BEĞENDİKLERİ?
"Zuhal Olcay,Haluk Bilginer ve bir de Cate Blancheet diyorum."

ASLI KARAKTERİ SEVİLDİ.ÖZELLİKLE DE GENÇ KIZLAR TARAFINDAN.YOLDA DURDURUP,"AYNI BENSİN," DİYEN O KADAR ÇOK Kİ."İNATÇI VE PATAVATSIZLIĞIN BANA BENZİYOR.AMA DAHA ERKEKSİ."

0 yorum: