30 Aralık 2007 Pazar

Pelin Karahan'ın Favorileri!


Trendy Dergisinden...

en sevdiği reçel : vişne reçeli
en sevdiği ders: mutfak dersleri
en sevdiği eşya :cep telefonu
en sevdiği hayvan: köpek
en sevdiği şehir: istanbul
en sevdiği şarkı: metin arolat- burada btsin-
yağmurlu bi gnde yapmayı en sevdiği şey: evde oturup battaniyyeyi üstüme cekip türk flmi izlemek
en sevdiği yiyecek: makarna
en sevdiği hava durumu:günlük güneşlik havalar
en sevdiği tatil yeri:bodrum
en sevdiği renk :pembe
yılın en sevdiği günü:persembe (uğurlu olduğuna inanıo )
en sevdiği içecek:kola
en sevdiği tv programı:avrupa yakası

3 yorum:

Adsız dedi ki...

pelin abla ben sizin hayranınızım .

mihriban dedi ki...

pelincim seni şokkk svyom jnm benim sana bişe sorabilirmiyim sen normalde demi büle sadesin aslında röportajında normalde süsü seviyorum demişsin ama yinede senden öğrenmek istiyom ablam benim:d:)

Adsız dedi ki...

gercekten cok tatlısın ya güzelligin yüzüne yansımıs hayatında hep kawak yelleri dizisindeki gbi başarılı olursun inş.