30 Aralık 2007 Pazar

Pelin Karahan Cosmopolitan Dergisi Röportajı

pelin karahan kimdir?
doğum yeri:ankara
doğum tarihi:6 eylül 1984
burcu:terazi
nerden tanıyoruz:kavak yelleri dizisindeki aslı karakterinden
eğitimi:eskişehir anadolu üniversitesi turiz otel işletmeciliği

perşembe akşamlarının sürükleyici gençlik dizisi kavak yelleri'nin çıtı pıtı güzeli Aslı'yı yakından tanımak ister misiniz?

->ankara doğumlusun.kavak yelleri mi getirdi seni istanbul'a
-üniversitedeyken turizm yapmak istemediime karar verdim.Oyunculuğu da düşünmüyordum ama mesleki açıdan seceneklerin burda daha geniş olduğunu düşündüm.

->gelir gelmez televizyona nasıl bulastın?
-tamamen tesadüf.bir arkadaşıma reklam görüşmesine giderken eşlik etmiştm"gel seni de cekelim" dediler
"hayatta yapamam deli misiniz?"dedim..ama birkaç sefer sonra denemeyi kabul ettim.böylelikle reklam filmlerinde oynamaya başladım.arkasından kavak yellri projesi geldi.

->hiç işinden nefret ettiğin oldu mu ?
-ilk reklam filmi deneyimim sabah 9'dan ertesi sabah 9'a kadar sürmüştü."ne işlere bulaştım.!"demiştim.ama sonra alıştım.işimi zorluklarıyla seviyorum.

->cekmlerden kalan vaktini nelere harcıyorsun.?
-istanbul'da hiç sıkılmıorum hep mesgul olcak bi şy buluyorum. gezmeyi ve alılverişi cok seviyorum.nişantası,bebek,arnavutköy,beyoğlu en keyif aldığım yerler.bi de yemek yapmaya bayılıyorum.

->cildini korumak için ne yapıorsun?
-temizlie ve nemine özen gösteriyorum. la roche-posay'n temizleyicisi ve topic'in nemlendiricisinin tam bnm cildime uygum olduğunu keşfettim.onları kullanıyorum.

->bir erkekte baktığın 3 özellik nedir ?
-ayakkabısı ve saati.! pahalı olmalarına gerek yok,ama mutlaka düzgün , temiz olmalıdır bir erkekte mutlaka kısa saç severim.

->erkek arkadaşın var mı ?
-evet.1,5 yıldır bir ilişkim var.

2 yorum:

beyza dedi ki...

pelin seni çok seviyorum ibrahimide çok seviyorum sevgili olmanızı ve minenin ve efenin aradan çekilmesini istiyorum aşkım seni öpüyorum

Adsız dedi ki...

pelın abla senj super bırısısın yha ben ayvalıktan burcu saygılar optum senı pelın ablammmmmmmmmmmmm