28 Ocak 2008 Pazartesi

Beyaz Show Kavak Yelleri Röportajları



Videoyu izlemek için resimlere veya mavi yazıya tıklayabilirsiniz.

10 yorum:

Anonim dedi ki...

çok güzelsin ya keşke bnde senn kadar güzel olsam umarım iç güzelliğinde böledir seni çok beğeniyorum ailcek izlioruz flimini üzülmek sana hiç yakışmıo yaa hep gül

Anonim dedi ki...

çok komik walla

Anonim dedi ki...

pelini çok beğeniyorum pelinin evli olduğunu ve çocuğu olduğunuda biliyorum.by

Anonim dedi ki...

evli ve çocuk mu :S

Anonim dedi ki...

pelin abla sen cok gencsin buyasta heeeee sasırdım.Valla

Anonim dedi ki...

yha aslımısın her ne bbooksann fasla sımarma alırım façanı assayıya hee bde farya filimde book gbisin gerçek yhatda dahada book gibisin sana benden öneri fiilim dekisigibi giin ... airetten seni hiç beenmiyoum

Anonim dedi ki...

nheeeee yha eflimi pu yasta gısım sn oqumadınmı?????

Anonim dedi ki...

ne evli ve çoçuğu ya deniz ve aslı gerçek hayatta aşk yaşıyolar daha evlenmediler ayrıca yalan da değil evlilik hazırlıklarına başladılar birinin programında aslı itiraf etmiş evet aşk yaşıyoruz bi ilişkimiz var diye basın açıklaması bile yaptılar dün akşam da magazinde gördüm bi kez alışveriş merkezinde bi kez bayram da yakalanmıslar cok tatlılar yha yakalandıklarında birlikte kameralara gülümsediler el salladılar ben ikisini yakıştırıorum insallah ömür boyu mutlu olurlar canlarım yha=)

Anonim dedi ki...

seni çok seviyorum pelin abla cok güzelsin kavakyellerini senin sayende sevdim gercek hayattada kavakyallerindede denizle çok yakışıyonuz efede zaten gitçek üzgünüm çok komikti yakışklı olmasada keşke minede gittse .... kavak yelleri sezon finalina girdigi için çok üzgünümm yha ...

Anonim dedi ki...

çok seviyorum pelin ablamı çok ama çok güzel bakışlarına hastayım konuşmaları filan çok özel bir genç kız gençstar...