21 Eylül 2008 Pazar

PELİN KARAHAN BU ALBÜMÜ ÖNERİYOR

SEYAHATTE NE DİNLEYELİM

DolapdereBig Gang

Just Feel

Yakartop Müzik


Kavak Yelleri dizisinin genç oyuncusu Pelin Karahan, seyahatlerinde sakin yerlere gitmeyi tercih ediyor. Yurtiçinde dinlenmek istediği zamanlarda ilk adresi Köyceğiz. Tatil ve eğlence için Bodrum’a gidiyor. Üç yıl yaşadığı ve oynadığı dizinin çekimlerinin yapıldığı İzmir’den vazgeçemiyor. Doğu Anadolu Bölgesi’ni merak ediyor. Yurtdışında Paris’i ve Hindistan’ı görmek istiyor. Pelin Karahan, Avare okuyucularına Dolapdere Big Gang’in "Just Feel" albümünü öneriyor.

5 yorum:

Anonim dedi ki...

PELİN STENE GİRDİM ÇOK AMA ÇOK GÜZELSN MAAAAŞŞŞAAALLLLLLAAAAHHHH YANİ O GÖZLERE

Anonim dedi ki...

pelin abla senin gözlerin çok güzel hattaha harika ama sen filimdede denizi sevsen harika olacak efenin neresini seviyorsan sana bir şey diyeyimimi,bizim sınıftakiler sen denizi severken sana hayrandılar ama şimdi sen efeyi sevdiğin için hiç birisi seni sevmiyor ama ben seviyorum tabi denize tekrar geri dönersen seni dahada çok sevicem bak pelin abla çok doğru söyliyorum efeyle sevgili oldun diye ağlamıştım yaaaaa neyse duyduğuma göre gerçek hayatta denizle sevgiliymişsin neyse pelin abla sen denizi sev o bana yeterrrrrrrrrr

Hürkan Nazmi Kara dedi ki...

Bence Pelin Vildan karahan çok güzel.Ben sevlisi olmak isterdim.Onun yeşil gözleri çok güzel.Ben onunla bir ömür geçirmek isterdim

Anonim dedi ki...

bencede pelin ablacım cok güselsin seni bi kere de olsa görmeyi cok isterim işallah deniz lie barısırsınız dizizde cok yakısıosunuz cünkü
...

Anonim dedi ki...

pelin çok güzelsinnnn