19 Kasım 2008 Çarşamba

Dizi aşkı gerçek mi oldu

Kanal D ekranlarında büyük bir ilgiyle izlenen 'Kavak Yelleri' dizisinin iki aşığını oynayan Pelin Karahan ve İbrahim Kendirici gerçek bir aşk mı yaşıyor.

Hafta Sonu dergisinin Lüküs Hayat köşesinde yer alan habere göre Akmerkez'de birlikte görüntülenen ikili fotoğrafların çekilmesine çok sinirlendi. Dedikodulara göre dizide aşk yaşayan ikili bu durumu özel hayatlarına da taşımış...

İŞTE FOTOĞRAFLAR










15 yorum:

Anonim dedi ki...

bencE ÇOkkKkK yaKIşıŞıolAR haYIrLI olsuN:))

Anonim dedi ki...

bence hiç yakışmamışlar

Anonim dedi ki...

bencede yakısıyolarrrrrr

Anonim dedi ki...

bence çok yakışıyorlarr kimse laf etmesinn onlar mutlluysa kimseye laf düşmezz çokk tatlılar aslıda çok güzellll

Anonim dedi ki...

pelin abla sn çok güzel ve çok mütiş bir kızsın sni çok seviyorum.inşallah ibrahim abiyle çok ama çok mutlu olursunuz.ibrahim abi sni de çok seviyorum snde çok yakışıklısın.birbirinize çok yakışıyorsunuz.kavakyellerini hiç kaçırmıyorum çok seviyorum diziyi.sizleri kocamannnnn öpüyorum

Anonim dedi ki...

ya bence eFe DEniZe 1000 bAsAr EfeYe bAyIlIyoRuM efEyİ AsLI Ya dAhA çOk YkIsTrIoRuM

Anonim dedi ki...

evet yha acayip çok sevşyom onları keşke dizide de yine böyle olsa cok yakışıolar harbiden yha

Anonim dedi ki...

ÇOOOOooook yakışıyolar...inş.böle devam eder..hayırlısı olsun

serap dedi ki...

peliiin müthişş mii gerçekten çok komiksiniz neresi muthiş ya biraz ünlü oldu hemen şımardı bi tarafları kakltı ibrahimi bıraksın eski sevgilisine geri dönsün bence asıl onla çok yakışıorlardı ama tabii onunda işi bitinceye kadardı ünlü oldu ya bakmaz artık

Anonim dedi ki...

ya bence siz yakışmıyosunuz mine yani aslı enwer senden daha güzel pelin abla darılma ama gerçekler acıdır

ahsen dedi ki...

Yeter artık ne biçim bi diziye dönüştü efe artık aslıyı sevmiyor
aslıdan ayrıldı. Efe herşeyi yanlış anladı.
efe aslıya evlenme teklifi etti, ama aslı reddetti. Zaten efen diziden ayrılıyormuş galiba

Anonim dedi ki...

bncede çokkkk yakışıolar spr ikili xDxD

milley dedi ki...

slm pelin kavakyelerini severek izliyorum sende çok hoş bayansın sakın dizideki erkeklere pas verme rol icabı olsa bilen

Anonim dedi ki...

ah pelin kız çok güzelsin bayılıyorum sana ölüyorum pelin kurtar beni insaf eyle

Anonim dedi ki...

çok güzel bir bayan pelinkarahan ve çooookkkkkkkkkkkk sexii